Followers

Friday, 29 June 2012

Atas Permintaan Ramai..Saye tjukla k Pic terbaru Saye..=)

  • Pagi khamis
  • 10.09 am di pejabat office..
  • Cam hari2 biase bos masuk lambat..time2 cmnila yang mmbolehkan saya update blog saya ni.Lau xjangan harapla dapat update blog.
  • Mate die pandang je kat Pc saye ni nty..hihih
  • Harini ape yang saye nak create kat blog ni ek?
  • Hihi maseh ktandusan idea.Almaklumlakan baru lagi dlm dunia blog ni..ketinggalan zaman btol kan..hihi
  • K.la harini saya akan tjukkn 1 gambar terbaru saye time mngandungkan baby 5 bulan.Sebenarnye malu nk tunjuk..sbb cm gomoks je..hahhah.
  • Atas permintaan ramai saye tunjuk jugakla k.
  • Tpi jgn kutuk tau..hihi =P
  •  Hihi..niela die Mumy yang mgndungkan baby 5 month..hihi
  • Ade mase ke semase saye akan uplod lagi k
  • hahaha Gambar ni pun mintak Adik kesayaganku diopisku ini yang amik kan..tue pasal ade cm cover2..hihi
 AMACAM OK X?

Wah Bestnye Abi blikan Baby Botol Susu (Tommee Tipee)

Botol Susu
                                                                    

Puting

1 Set Botol Susu



Wah Bestla kamu syg..Thx kat Abi...mumy and baby syg kat abi ok...=)

No comments:

Post a Comment